وعده ساخت پلاسکوی جدید طی دوسال

وعده ساخت پلاسکوی جدید طی دوسال

روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3964  تاریخ چاپ:1395/11/03 بازدید:143بار کد خبر:  DEN-1088012
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به کسانی که در پلاسکو مشغول به کار بودند، وعده داد این ساختمان را با کیفیت بالا و منطبق با مشخصات استاندارد ظرف دو سال احداث و پس از آن، واحدهای جدید را طبق ضوابطی به ذی‌نفعان واگذار کند.

 

به گزارش خبرگزاری «ایسنا»، محمد سعیدی‌کیا که روز گذشته به همراه وزیر کشور در محل حادثه پلاسکو حضور یافته بود، ضمن عرض تسلیت به همه خانواده‌های داغدار، مردم، صاحبان کسب و کار در پلاسکو و آتش‌نشانانی که این فداکاری بزرگ را به نام خود رقم زدند، گفت: به فرموده رهبری این روزها مساله اصلی نجات جان کسانی است که زیر آوار مانده‌اند. وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلفی در جمع کردن و ساماندهی حادثه مسوولیت دارند، خاطرنشان کرد: این ساختمان قبل از انقلاب ساخته شده و سرقفلی همه واحدهای آن به مردم واگذار شده بود، بنابراین بنیاد مستضعفان هیچ چیزی به جز اصل مالکیت ساختمان را در اختیار نداشته است.

سعیدی‌کیا افزود: پس از جمع شدن حادثه، کارگروه‌ها و کمیته‌هایی تشکیل می‌شود و به مباحث رسیدگی و مسوولیت هر نهادی را مشخص می‌کنند. رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به انتقادهایی که به دلیل دیر حاضر شدن در محل پلاسکو نسبت به وی مطرح شده بود، گفت: وجودم اینجا چندان ضروری نبود اما امروز برنامه‌ریزی و کارهایی در این رابطه انجام دادیم.
۳ بهمن ۱۳۹۵ ۰۹:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید