چاپ مقاله درس آموخته های روش بهسازی خاک در پروژه مسکونی باران رشت

 

امروزه مدیریت دانش در هر سازمانی به ویژه سازمان های بزرگ پروژه محور ، راهبردی اساسی می باشد این استراتژی سازمانی علاوه بر بهبود کارایی سازمان می تواند در افزایش بهره وری کاهش هزینه ها ی تولید ،خدمات،افزایش کیفیت و نوآوری نیز موثر باشد .

 

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان در راستای اهمیت و ضرورت بکارگیری مدیریت دانش و درس آموخته ها در پروژه های در حال ساخت شرکت به همت جناب آقای مهندس فتحی مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان و همکاران سخت کوش واحد فنی شرکت ، مقاله ای بصورت کتابچه که حاصل تجربه ی این شرکت در بکارگیزی روش بهسازی خاک با روش تزریق پرفشار Jetgrouting در پروژه مسکونی 237 واحدی باران رشت می باشد تهیه شده است که توانسته  certificate بین المللی نمایه سازی چاپی CIVILICA را نیز بدست آورد .

ضمن تقدیر بعمل آمده از این حرکت ارزشمند ، از سوی معاونت فناوری و ساخت شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، تاکید به انتشار و اشتراک گذاری دست اوردها و تجربیات حاصل از بکارگیری این فناوری جدید با سایر شرکت های تابعه نموده اند .

امید می رود که این رویکرد مورد توجه قرار گرفته و بعنوان یکی از رویه های متمایز کننده مجموعه سرمایه گذاری مسکن نهادینه گردد.

 

گواهینامه

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ۰۸:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید