مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان معرفی شد

مهدی فتحی ، مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان و جایگزین بهروز صمدی مهر شد

🔸مهدی فتحی ساقصلو، مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان و جایگزین بهروز صمدی مهر شد که حدود دو دهه در گروه سرمایه‌گذاری مسکن  عهده دار مسئولیت بود.
🔹به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ جلسه تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان که صبح روز دوشنبه دهم دی ماه در دفتر این شرکت برگزار گردید، روزبه ظهیری هاشمی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در حکمی «مهدی فتحی ساقصلو» را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل  جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان منصوب کرد. فتحی نیز از مدیران با سابقه گروه سرمایه‌گذاری مسکن است که طی چند سال اخیر مدیریت شعبه اردبیل را عهده دار می‌باشد.

🔹گروه سرمایه‌گذاری مسکن شرکت مطرح در ساخت و ساز کشور

در این جلسه که مدیر عامل گروه و معاونین به همراه اعضای هیات مدیره و پرسنل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان نیز حضور داشتند، ظهیری، در سخنانی گفت شاغلین گروه سرمایه‎‌گذاری مسکن افتخار می‌کنند به بودن در کنار خانواده‌ای که به لحاظ کاری، یکی از حرفه‌ای‌ترین و بزرگترین مجموعه‌های ساخت و ساز در کشور است. وی افزود ما به عنوان عضو کوچکی از این خانواده باید وظایف خود را در قبال این گروه به شایستگی انجام دهیم. مدیر عامل در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات دو دهه صمدی مهر در مجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن از خدمات شایسته ایشان قدردانی کرد.

 🔹کیفیت محصول و طراحی منطبق با نیاز بازار
روزبه ظهیری هاشمی با اشاره به این‌‎که در حوزه کیفیت محصول و طراحی پروژه‌ها باید با سیاست‌گذاری منطبق با نیاز بازار همسو شد. گفت اگر بخواهیم سود آور باشیم  باید به طور کاملا حرفه‌ای با یک نگرش اقتصادی حرکت کنیم.

🔹ایشان در ادامه گفت انتظار است درگروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز در زمینه طراحی‌ها، موضوعات مهندسی ارزش و ملاحظات اقتصادی در نظر گرفته ‌شود. و همچنین در انتخاب شریک ساخت در یک نظام منطقی و صحیح سیاست گذاری گردد تا با مشکلات روبرو نگردیم.

🔹مدیر عامل در بخش دیگری از سخنان خود نام تجاری شرکت را عنوان نمود و افزود، یکی از سرمایه‌های بزرگ گروه برند آن است گفت، کیفیت شعار نیست و ساخت پروژه‌‌ای در کیفیت پایین به برند شرکت آسیب جدی وارد خواهد کرد. وی در ادامه بیان داشت مزیت گروه سرمایه گذاری مسکن در بازاری که این همه سازنده وجود دارد کیفیت محصول است. و گفت اگر به کیفیت به عنوان یک آپشن بیزینس نگاه نکنیم شکست می‌خوریم.   
ظهیری با اشاره به لزوم اهتمام به مشتری مداری نیز گفت محصولات گروه باید گارانتی تضمین کیفیت 10 داشته باشد و اطمینان از کیفیت محصول به عنوان یک مزیت قابل رقابت محسوب می‌گردد که در فروش واحد‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

🔹توسعه فعالیت ها
مدیر عامل سرمایه‌گذاری مسکن افزود کار اصلی ما تولید مسکن  است و با تولید در تیراژ بالا می‌توان نرخ سود مناسب کسب نمود و این چرخه حیاط با استفاده از نیروی مهندسی در خلق ارزش امکان پذیر است.

🔹ظهیری در ادامه گفت طرح توسعه فعالیت‌ها در شرکت‌های شمالی کشور از رویکرد‌های گروه است و سیاست کلی ما تامین مسکن میان در‌آمدی است. و در حوزه مسکن دوم نیز بایستی حضور جدی داشته باشیم

🔹استفاده از ظرفیت بالقوه
 ظهیری در ادامه گفت گروه باید سبد کاملی از پروژه‌ها را داشته باشد  تا ریسک‌های پیش رو را کاهش دهد.
مدیر عامل در پایان این جلسه خواستار هم افزایی شرکت‌های سرمایه‌گذاری شمال و گیلان در جهت خلق ارزش برای گروه شد. ایشان گفت در بافت شمالی کشور ظرفیت‌ها و امکانات سرمایه‌گذاری مناسب جهت گسترش فعالیت‌ها وجود دارد که با یک تعامل دوسویه ازاین فرصت استفاده مطلوب می‌توان برد.

🔹شایان ذکر است در این جلسه از زحمات «حسن نوروزی» به عنوان عضو سابق هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان تقدیر به عمل آمد و طی حکمی «شاهین حقویردیان» به عنوان عضو جدید هیات مدیره این شرکت تعیین گردید.

🔹بازدید از پروژه‌های شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان
با پایان جلسه، مدیر عامل و معاونین گروه از پروژه‌های شرکت در شهر رشت شامل پروژه‌های مسکونی گلفام، لاکانشهر، ساختمان پزشکان آتیه و زمین‌های پروژه جدید باران، افرا 2 و بافت فرسوده امین الضرب (نارون) بازدید به عمل آوردند. تاکید بر اتمام پروژه بر اساس برنامه‌ زمانبندی مصوب و استفاده از کیفیت برتر مصالح بر اساس موازین ایزو از موضوعات قابل اشاره مدیر عامل در بازدید از پروژه‌ها بود

1

2

3

4

۱۵ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید