نخستین همایش چشم انداز خسارت صفر در فرآیند ساخت برگزار شد

 

1

 

نخستین همایش چشم‌انداز خسارت صفر در فرآیند ساخت هشتم مهر سال جاری و به مناسبت روز ایمنی و آتش‌نشانی و با مشارکت بانک مسکن و با محوریت شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در سه محور مدیریت ایمنی در پروژه‌های ساختمانی، حقوق حوادث ناشی از کار و بیمه‌های حوادث در ساخت و در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بانک مسکن برگزار شد.
در این همایش علاوه بر دعوت از نخبگان و اساتید علمی و دانشگاهی سراسر کشور، مدیران ارشد دولتی و بخش خصوصی صنعت ساختمانی کشور، مدیران عامل، معاونان فنی و مدیران شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن از سراسر کشور نیز حضور داشتند.

دکتر حسینی مدیرعامل و دکتر آقاملایی ، دکتر فاضلیان و دکتر کمالی از اعضا هیات مدیره بانک مسکن به همراه جمعی از مدیران این بانک در این همایش یک روزه حضور داشتند.


به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان ، محمدرضا جواهری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با تاکید بر اهمیت ایمنی در ساخت و ساز، به نگرش جدید برنامه‌ریزی شده در شرکت به عنوان بزرگترین انبوه‌ساز کشور اشاره کرد و آن را زمینه‌ساز پیشروی در توسعه کیفیت ساخت و ساز پروژه‌ها دانست.
به گفته وی، در این همایش، کارشناسان به مباحث کاربردی، عملیاتی و کاملاً فنی و تخصصی حوزه ساخت و ایمنی ساخت، کاهش و به صفر رساندن خسارات کارگاهی ناشی از حوادث و شبه حوادث ساخت و ساز می‌پردازند.
در این همایش شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان توانست رتبه نخست در HSE ایمنی و بهداشت در فرآیند ساخت را در میان  شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن در سطح کشور را کسب نماید .
در ادامه همایش ، مهدی فتحی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان در خصوص توجه ویژه به موضوع مهم HSE در فرآیند ساخت و نقش مهم مدیران در بهبود این سیستم که منجر به کاهش خسارت مادی و معنوی می گردد اشاره نموده و علل موفقیت حاصله شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان در این خصوص را ارائه و به حرکت در مسیر توسعه پایدار ، تاکید نمود.
همچنین ایشان از رهنمود ها و پیگیری های دلسوزانه جناب مهندس ثقفی مدیریت HSE هلدینگ تشکر کرد.
در پایان هم با اهدای لوح از آقای فتحی مدیرعامل و آقای قصابی بعنوان نفر برتر مسئول HSE در بین شرکت های تابعه تقدیر بعمل امد .

 

2

3

3 2

13


۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید